måndag 27 juli 2009

Mammas sommarlinne är klart nu och är bara mitt

Så har jag då stickat klart det sommarlinnet som egentligen skulle varit min mammas. Jag har premiäranvänt det i lördags och jag kan tala om att jag trivdes alldeles förträffligt i det. Är ju tyvärr inte så att man trivs i allt man gör eller köper i klädväg även om det är aldrig så snyggt. Om ni ser mitt inlägg från den 16 juni så ser ni hur det ser ut på beskrivningen. Jag har förlängt linnet ca 2 cm. Modet har ju förändrats lite med åren.

Är det möjligen så att någon känner igen linnet/beskrivningen och kan hjälpa mig med att bestämma ålder på det, ungefär?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mitten av 80-talet skulle jag gissa på med tanke på modellernas byxor och frisyr.

Kristina sa...

Fint linne som verkar användbart!