torsdag 12 mars 2009

Hej!


Hej alla vintagestickare!


Nu är det dags för Göken att presentera sig här på bloggen, jag har varit tyst medlem ett tag och det är jättespännnade att läsa om alla era fina stickningar.

Jag har inte bestämt mig för vad jag ska sticka än men jag klurar lite.

Just nu är det tvåändsstickning som gälller och det är väl vintage om något egentligen, men jag är sugen på något babygarnityr från 40- 50-talet, ska bara hitta rätt mönster.


Om någon är intresserad lottar jag just nu ut en bok med vintagemönster på min blogg , inga motprestationer krävs bara en kommentar så kan boken bli din.


Jag ser fram emot en vår fylld med vintagestickning!
//Dödergök

3 kommentarer:

Janette Millbom sa...

välkommen hit!

bebiskläder och smekmånad? *hmmmm* ;-)

Hoppas du hittar ngt kul

/j

Dödergök sa...

Tack så mycket Janette!
Bäst att kväva det här bloggryktet i sin linda, nej det jäser inga gökbullar i ugnen. :)

Kristina sa...

Kul med dig även här! Det skall bli spännande att se vad det blir.